2024-10-11

Osasun Legearen zirriborroa aztertu du EH Bilduk Erriberako eragileekin batera

Osasun Legearen zirriborroa aztertu du EH Bilduk Erriberako eragileekin batera NAFARROA

EH Bildu talde parlamentarioa Erriberako Osasun arloko eragile sozial eta profesionalekin bildu da gaur goizean, osasun lege berriaren zirriborroari buruz duten iritzia ezagutzeko eta Nafarroako osasunaren egoerari buruzko diagnostikoa partekatzeko. "Osasunaren lege berriak datozen hamarkadak zehaztuko ditu osasunaren arloan. Arau estrategikoa eta garrantzitsua da, eta eztabaida arduratsua eskatzen du. Adostutako legea izan behar du", azaldu du Laura Aznal bozeramaileak Reina Sofia Ospitaleko sarreran.

Koalizio subiranistaren arabera, osasun arloko "arazo estrukturalak" atzetik datoz, baina "larriagotzen ari dira eta osasun sistema ahultzen ari da". Horregatik, sistema eraldatzea lehentasunezkoa dela diote, egungo beharrei eta erronkei erantzun diezaien. "Gure asmoa da harreman horiek Nafarroako gainerako lurraldeetara zabaltzea eta departamentuari gure iradokizun eta ekarpen fisiko guztiak helaraztea", adierazi du Txomin Gonzalez parlamentariak.

EH Bilduren ustez, legeak egungo egoera hobetzeko tresna izan behar du, etorkizuna bermatzeko. "Laster 40 urte beteko dituen ospitale hau bisitatu nahi izan dugu, Erribera osorako erreferentzia dela uste baitugu", azaldu du Gonzalezek. "Arlo hau ez da beste batzuk bezain zabala, baina konplexutasun handia du, eta, gure ustez, oinarrizkoa da premien, defiziten edo hobekuntzen erronkei aurre egitea".