2023-10-25

“Ibarrolak UPNren ereduaren sektarismoa erakusten du, herritarren herena aurrekontuetako kontsultetatik kanpo uzten” IRUÑEA

EH Bilduk aurreratu du, bazterketa hori eman arren, datorren urtean Iruñeak aurrekontu hedakorrak eta sozialak izan ditzan lan egingo duela

"Aurre egin behar zaio UPNk hiri hau kokatu duen paralisiari eta bazterketari; lan egingo dugu hiri honi aurrekontu hedakorrak eta sozialak emateko, eta hori lortzeko, oposizioaren gehiengoaren lankidetza behar da, horrek erakutsi baitu ardura eta sentsibilitate soziala dituela, eskuindarrek ez bezala". Esaldi horrekin laburbildu du EH Bilduk aurrekontuen eztabaidaren faseari begira duen ikuspegia. Cristina Ibarrola alkateak eta UPNk fase horri aurre egiten diote, alderdi subiranista baztertzeko saiakeran oinarrituta: "Jokabide horrekin, Ibarrolak berriro erakusten du berak eta UPNk bultzatzen duten hiri-ereduaren sektarismoa; eredu horrek lehen eta bigarren mailako herritarren arteko bereizketa iraunarazi nahi du, eta argi eta garbi uzten du adostasunak bilatzeko diskurtsoaren faltsutasuna".

"Iruñeak ezin du eta ez du onartu behar lan egiteko modu sektario hori inposatzea, eta, jakina, EH Bilduk ez du hori sustatuko", adierazi du alderdiak. “Gutxien dutenak kontuan hartzen dituzten, hiri-proiektuak bultzatzen dituzten eta inbertsioak hiriko auzoen artean modurik bidezkoenean banatzen dituzten ekimenak aurrera ateratzeko, gehiengo nahikoaren laguntzarekin", adierazi du.

"EH Bildutik ez gaude kezkatuta Ibarrolaren argazkietan ateratzearekin, are gehiago, nahiago dugu diskrezioz lan egin UPNk hiri hau batu duen paralisia gaindituko duten proiektuak aurrera ateratzeko, eta, jakina, horiek onartzeko beharrezko babesa bilatuko dugu, hiri hau ezin baita beste legegintzaldi huts bat onartu", azaldu du talde abertzaleak. "Gure ustez, kudeaketa-erantzukizunak dituztenen lan egiteko moduan, Ibarrola andrearen kasuan bezala, interes orokorra lehenetsi behar da, eta ez sustatzeko interes partikularra, eta, beraz, ez dugu ulertzen herritarren herenaren ordezkariak baztertzen dituen kontaktu-agenda bat argitaratzea eta hori harrotasunez aldarrikatzea", aipatu du EH Bilduk. "Berak jakingo du ikuspegi sektario horretan ezarrita jarraitu nahi duen, guk lanean jarraituko dugu", amaitu du.