2023-03-07

EH Bilduren Nafarroako Parlamenturako eta Iruñeko Udalerako zerrendak “gehiengo zabalak” berretsi ditu NAFARROA

Nafarroako Parlamenturako eta Iruñeko Udaleko EH Bilduren hauteskunde-zerrenden proposamenak abalatzeko bozketa egin ondoren, “gehiengo zabalak berretsi” egin dituela jakinarazi du alderdi politikoak.

EH Bilduk ohar batean ezagutzera eman duenez, Nafarroako Parlamenturako zerrenda-proposamenari dagokionez, “alderdi kideen kuotari dagokion blokeak % 92,76ko aldeko botoak jaso ditu, % 3,43ko boto negatiboak eta % 3,87ko boto zuriak”. EH Bilduko kideei dagokien kuotaren blokeari dagokionez, “botoen % 89 baino gehiago baiezkoak izan dira”.

Iruñeko Udalarerako eginiko zerrenda-proposamenaren kasuan, non ez baitzen blokeka bozkatzen, zerrenda osatzen duen pertsona bakoitzeko baizik, “botoen % 87,5 baino gehiago aldekoa izan da”.

Zerrenda-proposamenak berresteko bozketa martxoaren 2tik 4ra egin zen, eta horren ondoren, “EH Bilduko Berme Batzordeak oniritzia eman die lortutako emaitzei”.