2020-06-10

EH Bilduk eskuineko hirukoaren "utzikeria" salatu du Pio XII.eko korridore jasangarrairen mantentze lanetan, non 302 bolardo falta diren bidegorria mugatzeko IRUĂ‘EA

Hamaika hilabete eskasetan Pio XII.eko korridore jasangarriko bidegorria markatzen duten 302 bolardo desagertu, hautsi edo erauzi dira eta horietako bakar bat ere ez du ordeztu Fermin Alonso erregionalista buru duen Proiektu Estrategikoen, Mugikortasunaren eta Jasangarritasunaren arloak. Hala salatu du gaur Iruñeko Udaleko Hirigintza Batzordean Borja Izagirre EH Bilduko zinegotziak, eta aipatu du jarrera hori eskuineko hirukoak "nahita egindako utzikeria" dela, korridore jasangarri hori "nola edo hala irauli eta hiltzen utzi nahi duelako”. “Navarra Sumari ez zaizkio txirrindulariak axola, proiektua hiltzen utzi nahi dute”. “Hipokritak izaten ari dira herritarren aurrean, eta bizikleta-errei berriak iragartzen ari dira prentsan, korridore jasangarri horretako bizikleta-erreiak nahita utzita dituztenean ", salatu du Izagirrek, eta astebeteko epean mugarri horiek berehala berrezartzea eskatu du.

“Interes alderdikoiak jartzen dituzue pertsonen segurtasunaren gainetik, txirrindularien segurtasunaren gainetik, kasu honetan. Eta hori jendeak jakin behar du. Oso larria da", argudiatu du EH Bilduko zinegotziak. Batzordeko eztabaidan Izagirrek hamar argazki erakutsi ditu Alde Zaharrera doan erreian 130 mugarri falta direla azaltzeko, eta ospitale-gunerako norabidean doan erreian beste 172. Kasu batean ere ez ditu Udalak mugarri horiek ordezkatu, ez lehen zeuden bolardoengatik, ez bestelako mugaketa-sistemengatik. "Mugikortasunari dagokionez behintzat interes alderdikoiak alde batera uztea eta herritar guztien alde lan egitea iradokitzen dizuet. Ez zuen aldekoentzat bakarrik. Arren, ez politizatu kaleak eta bidegorriak. Hiri osoarentzat lan egin, hemen ez baitago ez bigarren ez hirugarren mailako herritarrik. Denok gara normalak eta tratu eta errespetu bera merezi dugu ", gaineratu du.

Izagirrek salaketa hori egin du EH Bilduren adierazpenaren eztabaidan, eta Pio XII.ean lehenbailehen jarduteko eskatu dio eskuineko hirukoari, seinaleztatzeko oinarrizko elementuak falta diren lekuetan. Oposizioko hiru alderdiek onartu dute adierazpena, Navarra Sumaren aurkako botoarekin.