2020-09-30

EH Bilduk Nafarroako Gobernuari exijitu dio Madrildik datorren xantaia politikorik ez onartzeko NAFARROA

EH Bilduk bere "gaitzespen irmoena" agertu dio Espainiako Gobernuaren eta Díaz Ayuso Madrilgo presidentearen arteko akordioari. Koalizio politikoak ohar batean salatu duenez, "Nafarroak ezin du bere eskumenak deuseztatu eta lurraldeak bateratzea helburu duten jarraibide bakarrak ezarri besterik egiten ez duen tutoretzarik onartu". Hala, EH Bilduren ustez, akordio hori "Díaz Ayusoren kudeaketa txarra estaltzeko beharretik sortu da, eta Sánchezek komenientzia politiko hutsagatik onartu du".

EH Bilduk gogor kritikatu du "ezkutuko aginte bakarra" dela, eta Sánchezen Gobernuak irizpide homogeneoak aplikatu nahi dituela, "lurralde bakoitzaren errealitatea eta erabakitzeko ahalmena kontuan hartu gabe".

Ildo horretan, EH Bilduk "inolako xantaia politikorik ez onartzeko" deia egin dio Foru Gobernuari. Defendatu duenez, "Nafarroak nahikoa eskumen eta gaitasun du Nafarroako pandemiari aurre egiteko behar diren neurriak hartzeko". "EH Bilduk uste du onartezina dela Ayusok erabakitzea Nafarroan une jakin batean zer egin beharko litzatekeen", adierazi du alderdiak. Adierazi duenez, "Chivitek, Nafarroako Gobernuko presidente gisa, xantaiari amore ez emateko, eta plangintza estrategikoan eta baliabideen horniduran Nafarroan bertan lan egiteko exijitzen dugu, egoera lehenbailehen berbideratzeko".